Ondernemers opgelet: dit zijn de veranderingen in wet- en regelgeving in 2024

Zakelijke dienstverlening
Leestijd 3 minuten
Ondernemers opgelet: dit zijn de veranderingen in wet- en regelgeving in 2024

Ben je een boekhouder of financieel specialist die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Word dan financieel coördinator bij FTF, specialist in het automatiseren van financiële administratie. Wat ons anders maakt dan andere administratieve bedrijven, is onze nadruk op technologie en automatisering.  Wil je jezelf verder ontwikkelen op financieel gebied én werken met de nieuwste technologie? Lees dan snel deze vacature.

Wat ga je doen?

Jij:

  • verwerkt de financiële administratie van onze klanten; onder meer debiteuren, crediteuren, bakmutaties en btw-aangiftes.
  • houdt de administratie op orde, zodat onze klanten real-time inzicht hebben daarin.
  • bent het aanspreekpunt voor klantvragen over het financiële proces.
  • adviseert klanten.

Wat heb je ons te bieden?

Jij werkt zelfstandig en nauwkeurig, bent gedreven én weet van aanpakken. Je kunt gemakkelijk communiceren met zowel je collega’s, als met de klanten.

Verder heb je:

  • een relevante financiële of administratieve opleiding afgerond op mbo-4- of hbo-niveau.
  • minimaal drie jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • ervaring met boekhoudsoftware.
  • kennis van relevante Microsoft-programma’s. Kennis van Exact Online is een pre.

Wat bieden wij jou?

  • Een fulltime dienstverband, voor onbepaalde tijd.
  • Een salaris tussen de € 2500 en € 4000 bruto per maand o.b.v. 40 uur.
  • Een goed pensioenopbouw.
  • De kans om te werken in een jong en groeiende organisatie.
  • Deel uitmaken van een enthousiast en ambitieus team.
  • Mogelijkheden om met het bedrijf mee te groeien.
  • Aanvullende trainingen en cursussen kunnen volgen, in overleg.
  • Een laptop en telefoon van de zaak.
  • Bedrijfsuitjes en (vrijdagmidag)borrels.
  • Een fietsplan.

Werken bij FTF Finance
FTF is koploper in automatisering en gevestigd in Bunschoten-Spakenburg. Als betrokken, transparante kennispartner optimaliseren en automatiseren wij financiële processen. Want wij zijn gespecialiseerd in het automatiseren én slim inrichten van financiële processen. Van het inboeken van facturen tot het uitvoeren van betalingen, met minimale tussenkomst van mensen*. Onze specialisten geven duiding aan actuele cijfers om zo de juiste keuzes te faciliteren voor onze klanten en hun bedrijven een basis te bieden om slim verder te groeien.

*Maar natuurlijk werk jij wél samen met mensen. Een team van enthousiaste young professionals, die naast hard werken ook altijd tijd maken voor plezier. Waardoor er een ongedwongen sfeer hangt op kantoor. Want aan hiërarchie doen wij bijvoorbeeld niet.

Interesse?
Heeft onze vacature jouw interesse gewekt? Neem dan rechtstreeks contact op met Frank Dop, via frank@ftffinance.nl.

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:

  1. Doornemen cv en telefonische kennismaking
  2. Kennismakingsgesprek met Frank Dop
  3. Inhoudelijk gesprek met het team
  4. Arbeidsvoorwaarden doornemen en ondertekenen overeenkomst.

Bij serieuze interesse is het meedraaien van een dagdeel in overleg ook mogelijk, zodat je een goed beeld van de organisatie en werkzaamheden van het team krijgt.

PS: is deze baan niets voor jou, maar ken je iemand die het wel leuk vindt? Share it!

Hulp nodig met het regelen van de financiële zaken?

Hulp nodig met het regelen van de financiële zaken?